Thursday, November 23, 2006

gecikmeli doktor hikayeleri

Uzun zamandır yazamadım,üşendim,yazacak birşey yok dedim vs aslında var ama ne bileyim yazamadım.O yüzden günleri geri sayıyorum ve bir hafta önceye gidiyorum!

Geçen hafta perşembe gübü diyetisyenime gittim ve tam 1.600 kilogram vermiş çıktım.10 gün için ve senin metabolizman için çok iyi dedi.Hatta sabah yediğim peynir miktarını 2katına çıkardı ki bu bence bir ilktir.Daha önce kimse yediklerim arttırmamıştı :) Neyse yürüyüşümüde 10 dakika arttırdı.Ve böyle giderse bu kalori ile hiç düşmeden 10 kilo daha verirsin dedi..

Şimdi yine bugüne dönelim.O gün bugündür sadece 400 gram verebildim arkadaşlar.Yani tam 1 hafta geçti ve ben sadece 400 gram verdim.Bu ara diğer blogumu okuduğunuz için biliyorsunuzhaftasonu rusça kursu vardı.Saatleri acayip biçimsiz olduğu için rayına oturtamadım ve ilk günü düzensiz yedim.Pazartesi görüşme gibi birşey vardı gene öyle..Yürüyüş derseniz bir dün yürüyebildim.Sonuçta bu yani..Moralimi bozmamaya gayret ediyorum hatta iyiyim bu konuda.Ama yine metabolizmamın yapacağını yaptığını ve böyle bir tepkiyi beklemediğimide eklemeliyim.Böyle yani benim bünya,azcık manyak!Bakalım bu yazdıklarımdan sonra neler değişecek.Pazartesi yine diyetisyen görüşmem var,büyük ihtinmalle eğer o zamana kilo vermemiş olursam bana yürüyüş yapmadığım için filan kilo vermediğimi söyleyecek.Bakalım bekleyip görelim diyorum.

Off off çok düzenli ve hareketli olmam lazım çooooooooook

9 comments:

deriella said...

pinkycim bnm en yakın arkadasım 1,5 yıl önce benim başladığım diyetisyene başladı. yani beraber gdiorduk. bnm metabolizmam ona göre hızlı olduğu için kısa sürede daha çok veriyordum onun da morali bozuluyodu. zmanla metabozlizmanın brz da parmak izi gbi kişiye özel olduğu gerçeğini kabullendi ve tam 13 kilo verdi! bazı haftalar hiç veremedi bi dönem bağırsak problemi yasadı ekmek deil resmen toz kepekle beslendi. nie anlatıyorum biliomusun istikrarlı olunca hedefe kesinlikle ulaşılıo. ayrıca 400 de 400dür. bu küçük sayılar birikip kocaman kilolar olacak. bn senin yapacağına inanıyorum çünkü çok istiyorsun.
öpüyorum çok

Kertenkele said...

Ama sen çok önyargılısın... Ben postunu okuduğumda, baştan başına geleceklerden emin ve olmayacağına inanmış birini görüyorum. Sen metabolizmanın bu kadar düzensiz olduğuna inanırsan, onu kendin daha da bozarsın. Biraz daha rahat ol, kendini diyetisyene bırak. Bak gör, neler olacak 2-3 ay sonra. Sadece sabırlı olmalısın.

Bng.U said...

cnm bence diyetisyenine güven.. Tek başına değilsin sonuçta yardım alıyosun ve illaki hallolacak. 400 gr bile çok iyi. Bence kötü deme. Eskiden sürekli aldıpını şimdi ise az az bile olsa gittiğini düşün. Kilon aynı kalsa bile bi süre sonra ineceğini düşün.. Moral bozmak yok!!!
Mucu

GFK said...

Canım benim düzene dikkat. Anlattıklarımı hatırlıyorsun değil mi? Hepsi aynı saatte yenilen yemek-yapılan spor esasına dayalıydı. Lütfen kendini de bırakıp motivasyonunu bozma. öpüyorum: )

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

ben de sürekli düzenli olmalıyım hareketlı olmalıyım dıyorum ama olmuyor

KIKI'S DESIGN said...

sevgili pinky:)
Takılarımı beğenmene çok sevindimmmm..
Ben şehir dışındaydım ve henüz döndüm,kataloğumda birkaç değişiklik yapmam gerekiyor sanırım yarına hazır olacaktır ve hazır olur olmaz yollarım..
Yazını okudum,
Bence eğer çok istiyorsan yapamayacağın bişey değil...metabolizmana savaş açma bence onu kafala kanka ol onunla:)
sabırlı ve azimli olduktan sonra da kesinlikle başarırsın...hem kimler başarmadı ki???senin neyin eksik...

Pinky said...

*Deriellacım inan sorun haline getirmiyorum.metabolizmam sorunlu ama sonuçta benim bir parçam o yüzden er yada geç olacak diyorum artık :) öpüyorum canım

*guffy merhaba!ben metabolizmam sorunlu dedim çünkü diğer bloguma anlatmıştım bende hormonsal bir bozukluk var.bazı hormonlarım fazla salgılanıyor,o nedenle yani..umarım 2-3 ay sonra göğsümü gere gere 10 kilo verdim diyebilirim :)

*ccc haklısın,diyetisyenimle iyi anlaşıyoruz zaten bakalım sonucu göreceğim.almaktansa veriyorum dediğin gibi bu da birşeydir :)mucuuu

*bkby düzeni oturtmak için uğraşıyorum hemde çok :) nazi gibi oldum biri dışarı çıkalım deyince hayır ben şu saatte yemek yiyerceğim dediğim bile oldu :)öpüyorum

*aqua alışmadıktan sonra gerçekten olmuyor.ben oturtmaya çalışıyorum ama hala yürüyüşe çıkcağımda üstümde inanılmaz bir uyuşukluk oluyor.

*kiki gerçekten çok beğendim,bende kendi çapımda yapıyorum ufakşeyler ama seninkiler gibi değil :)sabırsızlıkla katoloğunu bekliyorum..metabolizmamla barıştım artık aramız çok iyi :)başaracağıma eminim er yada geç teşekkürler desteğin için

deriella said...

pinkycim yorumlara cevap yazmışsın umarım en kısa zmanda yeni post da eklersin.
öpüyorum

Pinky said...

deriellacım yarın diyetisyen günüm onun hemen ertesinde eklemeyi planladım :)

shekerciiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmm çok özledim seni çok!biliyordum beni bir şekilde duyacağını.hala bana moral veriyosun canım çok teşekkür ederim.umarım en kısa zamanda dönersin aramıza ama dönmesende okuduğunu bilmek bile yetti bana :) çok teşekkür ederim gerçekten!çok mutlu oldum yorumunu okuyunca..çok öpüyorum canım seni