Monday, November 13, 2006

Günler geçti..

Günler geçiyor ve ben diyetimin yedinci günündeyim.Bugün kendi tarıma göre 1.300 kilo vermiş oldum ama inanın hiç mutlu olmadım.Çünkü şu an inmiş olduğum kiloya tam tamına 1 ayda 8 kilo alarak çıktım,hormonlarım sağolsunlar.O yüzden belki diyetin ilk bir haftasında daha hızlı giderler diye düşünmüştüm ama yanılmışım sanırım.

Diyetime alıştım gayette iyi gidiyor.Haftasonu birkaç saatliğine arkadaşlarımla dışarıya çıktık.Önce birşeyler içtik,ben ıhlamur ısmarladım..Daha sonra iş yemek söylemeye gelince ben ufak bir mevsim salata söyledim.Yani başarı ile durumu kurtarmış oldum.

Onun dışında malesef dizimdeki sorun yüzünden hergün 30 dakika yürüyüş yapabiliyorum.Bu perşembe diyetisyenle randevum var sanırım ondan sonra 40 dakikaya çıkaracak.Bakalım nasıl geçecek randevu ve kaç kilo çıkacağım orda.Birde her 100 tane yarım mekik sizce az da olsa işe yarar mı?

Birde kendi kendime yaptığım analizi burayada yazmak istiyorum...Ben günde 2 saat televizyon seyrediyorum.1 er saatten 2 dizi izliyorum televizyonda her akşam..Ve abur cubur tükettiğim saatlerinde hepsi bu dizilerin saatlerine denk geliyor.Onları izlemiyorken yada televizyonda güzel birşey yokken yemek yemiyorum.Birde sanırım duygusal boşluk yüzünden abur cubura saldırıyorum.Bunlarıda yazdıktan sonra öğlen yemeği yemeğe gidiyorum..

Desteğinide esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim

10 comments:

Bng.U said...

cnm sakın az diye üzülme.. Günler geçip sen düzenli bi şekilde bu diyete emek verdikçe 5-10kilo diye çoğalmış olacak o. Damlaya damlaya göl olur :P
100 yarım mekik gayet de işe yarar. Ben 1 kere 75 tane yaptım 4 gün yatakta doğrulamadım. Bence zorlamadan hergün sayısını artırarak düzenli yap. İşe yarıyor:)
Kolay gelsin

deriella said...

pinky'cim ya azı çoğu yok bu işin n'olur motivasyonunu kaybetme. verilen her gr kardır napalm metabolizmamızı değiştiremiyoruz. diyet olayına girmeseydin almaya devam edicektin belki de böyle düşün. ben asla pollyanna bir tip değilim ama diyetle ilgili bildiğim bir şey varsa o da işin kafaya takma kısmını abartmamak. o kadar taktım psikolojimi bozdum,özgüvenimden ödün verdim:( sen bir uzmanla bu işi götürüyorsun o sana yol gösterecek ztn. sosyal ortamlarda da bu işi kotarıyorsun gerisini zamana bırak ben bu kilodan 10 kilo daha azken kendime dünyayı dar ediyordum iğrencim diye 1.5 yılda akıllandım şimdi verilen her gramla kendimi daha çok seviyorum. olucak bu iş ama sabır..
sabredicez deil mi;)
sevgiler

SeRKaN said...

Yedi günde 1.300gr cok iyi.Dikkatını cekerim kiloyu almamışsın vermişsin o yüzden ezilip büzülme:)yarım mekik olayına gelince başlangıçta 100 değilde 30'la başla yoksa dizinin ağrısını unutturacak başka bir ağrıya sahip olıcaksın:)basamakları birer birer ama sağlam adımlarla cıkmayı dene.
Bendede dayanılmaz bir diz ağrısı vardı (sağ dizim) zamanla öle bir hal aldıki dayanamıyacak duruma geldiğim için doktora gittim ve verdiği iki fizik tedavi hareketiyle bir gecede ağrım dindi.
Bana kalırsa sende aksatmadan biran önce doktora görün.

Nilay said...

Pinkycim, 30 dakikalık yürüyüşte yeter. Kendini çok hırpalayıp üzme. Ben benim blogta o durma noktasından bahsettim. Okursan sorun olmadığını görürsün.
Pes etmek yok çünkü diyetin çooook güzel nolur hep böyle devam et.

seli said...

1300gr az olur mu pinkycim, gayet de güzel. işte böyle böyle vericez kiloları hep beraber inşalllah! bence 100 mekik süper! karın bölgesi için çok iyi bişey yapıyosun,kolay gelsinn...

Pinky said...

CCC aslında haklısın gerçekten damlaya damlaya göl olacak :) Ben alışkınım canım spor için antremanda 500 tane yapıyodum banamısın demiyodu ama bi faydasınıda görmemiştim :)))

deriella merhaba..gerçekten metabolizma değişmiyor ama psikilojiyi değiştirmek elimizde.dediğin gibi ben kafaya takma bölümünü gerçekten abarttım sanırım.bende bundan 15 kilo zayıfken kafaya takıyodum gördüm şimdi anyayı konyayı :)))sabredeceğiz dediğin gibi ve başaracağız :)

serkan dediğin gibi almadım verdim ki bu da büyük gelişme :) ben sporcu olduğum için vucudum alışkın 500 normal mekiğe bana mısın demiyor ama işede yaramamıştı yaw! :)dizimdede spordan gelen bir sakatlanma var benim yani öle geçmiyo keşke geçse :(

Nilaycımmm canım ilhan kaynağımm :)) yeter di mi 30 dakika bakalım neler olacak,durma noktalarındayeterki psikolojimi sağlama alayım :)

seli 1300 den 1100 e düştü ay habire oynuyor :) karın için inşallah iyi olur çünkü benim problemli bölgem karın :(

fatos said...

moralimizi yüksek tutmalıyız canımcım, bende bazen 30 dak. yürüyüşle kalıyorum...önemli olan devamlılığı bence.. yavaş da olsa başrırız yaaa...başarıcaaaaazzz:)

GFK said...

canım 30 dakika yürüme yeter başlarda. zamanla 5 dakika artır eksilt. ama öyle 100 mekik falan başta tüketme enerjisini. ayrıca demiştim yavaş yavaş. sindire sindire. bak görürsün bu günleri aynen ben gibi gülümseyerek hatırlamak için yavaş gidişat en iyisi. sıkma canını birşeye

deriella said...

pinky nerde yeni post?

Pinky said...

Fatoş başarıcaz haklısın az ama öz oldu 30 dakikalarımız di mi amaa :)

bkby umarım gülümseyeek hatırlarım yani cidden çok fena yahu :(

kendini kandırmacım üşeneçliğim üstümde :( yazıcam söz

deriella iki blogumuda ihmal ediyorum ama çok üşengecim çok :(