Wednesday, November 08, 2006

Merhaba

İşte buraya ilk yazışım..Diğer blogum ve burası farklı olsun istedim.Burda rahatça diyetimden ve bu konuyla ilgili düşüncelerimden bahsedeyim istedim..

Pek çoğunuz geçmiş hikayemi bildiğiniz için yazmıyorum ve direk olanlardan başlıyorum..Son 1 ay içinde bir insan evladı nasıl 7 kilo 2 ayda ise toplam 11 kilo alabilir demeyin ve beni izleyin :) Çünkü aldım ben..Ve hızlıda vermiyorum bunları hatta hiç vermiyorum..Malum hormonlarım bozuk çıktı,ama zayıfladıkça onlarda düzelecek eminim :)

Pazartesi günü doktorumun önerdiği diyetisyene gittim..Salı gününden beri diyetteyim.Diyetsyen hoş bir bayan,bakalım neler olacak.Ayın 16 sında yeniden gideceğim..

Birde diyet listemi vereyim istedim.Diyetim 1700 kalori..Çok gözüktüğünü biliyorum ama nede olsa benim kilomda ona göre..Dün kendi tartımda 9 la başlayan rakamlar gördüm..Hala kendime gelemedim :(

SABAH: 2 dilim ekmek
1 parça peynir
5 zeytin

ARA: 2 meyva

ÖĞLEN: 4 servis kaşığı sebze yemeği
2 dilim ekmek
200 gr yoğurt

ARA: 2 galeta+2 bardak ayran (bu ara 2 kere oluyor)

AKŞAM: 150 gr tavuk,et,balık
Salata+1 tatlı kaşığı yağ
2 dilim ekmek

ARA: 2 meyva

Bunun dışında değişim listesini sadece meyveler için verdi.Diğerleri için henüz kullanmıyorum ilerideymiş hepsi.İlk etapta 14 kilo vermemi hedefledi,devamını sonra düşüneceğiz sanırım..Umarım herşey güzel olur ve bu son olur..

5 comments:

Anonymous said...

aa ne guzelmis, hic diyet listesi gibi degil bu guzelim, herseyden var, ekmekler ikiser dilim filan gayet hos..

ben seni destekliyorum canim, arkandayim... 14 kilo degil 20 kilo bile verirsin sen, gencecik, fistik gibi kizsin ;)

Pinky said...

Ay canım çok teşekkür ederimmm..İlk kez sen geldim sanırım uğurlu gelirsin sen bana incecik olurum bi anda :)çok teşekkür ederim canım herşey içinnn

GFK said...

Şimdi sana bir hikaye anlatacağım ve bunu okuduktan sonra belki biraz daha cesaretlenirsin. Bundan tam 3 sene önce bir mayıs sabahı uyanıp bu böyle gitmez diyen biri olan bendenizin hikayesi: )O sabah uyanıp da ben diyetisyene gideceğim anne dediğimde kendimdeydim sanırım. İyi ki demişim. Oraya girdiğimde tam 84 kiloydum. 22 yaşındaydım, 84 kiloydum ve 46 beden pantolon giyiyordum. O yaş için kötü bir durumdu, ama ben zaten hep böyleydim. Hormonlar normaldi, testler falan normaldi. Abur cubura düşkündüm itiraf ediyorum. Neyse uzatmayayım, azimdi mazimdi derken gram gram kilo vere vere şu anda 49 kiloyum. 36 hadi bilemedin 38 bedene girebiliyorum. Hızlı verilenin hızlı alındığını unutmamak lazım, kimsenin dediğine kulak asma o yüzden. ya ben 200 gr verdiğim haftaları hatırlarım ve nacizane tavsiyem lütfen sadece diyete uymanın yetmediğini unutma. Hareket etmek en büyük yardımcısıdır diyetin. ve bir sorunun olursa artık tescilli bir kilo vermiş olarak hizmetinizdeyim: )

Nilay said...

Diyet listene bayildim Pinkycim. Blogun ve diyetin hayirli olsun. Sakin diyetisyeni birakma kilo veremedigin zamanlarda bile git. Ben gittim hep hatta aglamistim falan. Olacak sen gencsin bu kiloyu atacaksin ustunde. Bir daha da diyet yapmaya donmeyeceksin hic.
Opuyorum seni ve surekli bu yolda seni destekliyor olacagim.

Pinky said...

Bkby aslında hikayen öyle tanıdık ki!Çok zor bir süreç umarım bende senin gibi incelirim bu şekilde..Sanki hala irademi tam toplayamamış gibi hissediyorum ama bilmiyorum umarım bende senin gibi olurum :)

Nilaycım çok teşekkür ediyorum gerçekten bu destek çok önemli benim için.Umarım bende senin gibi başarırım ve almam bir daha kilolarımı geriye :)