Thursday, December 14, 2006

:((

Moralim çok bozuk benim.Hormonlardan dolayı oluşan hızlı kilo alma sebebimi filan duyduktan sonra hissettiğim mutluluk yok oldu gitti.Aslınd hala kendimi suçlamıyorum hiçbirşey için ama buraya daha önce koymayı planladığım mutluluk postu wordde öylece kalakaldı!Evet biliyorum ben suçum değil,evet biliyorum daha geç kilo vereceğim herkesten ama sonunda olacak ama ama ama..ama bunuda hak etmedim ben.Dün uyandığımda ortada hiçbir sebeb yokken oynayan kiloma göre 900 sabit kiloma göre 400 gr aldığımı gördüm.Ne şişlik ne bişey,almışım işte.Dün ilk kez aylardır yapmadığım birşey yaptım..Bunun üstüne oturdum dur durak bilmeden yedim resmen.Kıymalı pide,tahin helvası,ekmek..Liste böyle gidiyor.Sabah uyandığımda 300 gr daha almıştım ne güzel!Ama bu seferkini hak etmedim ben!Herşeyi düzgün yaparken kilo almayıda hak etmedim ve açıkçası tek tahammül edemediğim şey bu!Geç vermeye filan alıştım ama bu anlaşılır gibi değil benim için.Gerçi onu görünce yemekte ayrı bi olay ama içinde bulunduğum ilkkez olan ruhsal duruma verin artık..Olan biten bu..Gerçekten bıktım,moralim bozuldu..

3 comments:

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

üzüldüm iyi gidiyordu oysa

birten said...

seni coook iyi anliyorum, hemde coook!! bende öyleyim, moralim bozulunca, ve heleki kilo vermeye calisip veremeyince dahada yiyesim geliyor....cok cabuk alip cok cabuk verdigimden dengede tutamiyorum:!!
hic canini üzme, bu kadar süre yaptigin diyeti, surda bikac yüz gram bozmasin ...olabilir, dün kendine bunu bir hediye ettin yada ceza vermis olarak gör ve dahada istekli baglan diyetine..dün yemek yemen ne kazandirdi, hicbirsey, hatta seni üzdü,moralini bozdu dimi yemek yemen??? o yüzden kendini bile bile üzme ve devam et diyetine...
bende diyet yapinca bir gün yiyip ogüne kizip ikinci gün devam yiyince ve ücüncü gün diyetime takrar basliyinca kendi kendime keske o birinci günden sonra hemen yine diyteime devam etseymisim diyorum!!sen kendini daha fazla üzme, olurmu??
ve :((( böyle yapmani gerektirecek bisey yok, sen hep:))))

Pinky said...

*aqua malesef ratık öyle değil..

*birtencim gerçekten çok zor.ben çabuk alıyorum ama çok zor veriyorum malsesef.yarın yeni birgün ama moralim hiçte iyi değil yani :( umarım hep :) ebilirim :))