Monday, December 18, 2006

Moral

Sanırım şu aralarki moral durumumu bir ve on arası derecelendirmem gerekse sonuç eksi çıkardı.Yeme durumum bugüne dek sürdü.Cuma günü doktoruma gittim,hormon vs testlerinin yenilenmesini istedi.Yarın kan vermeye gideceğim.Bugünse diyetisyenime gittim.Şu kısacık zaman diliminde 1.800 gram aldığımı görünce üzüldü.Benim diyecek lafım yok zaten.böyle yaparak kendimi sabote etmiş oldum ve 1 ayda 1300 vermiş oldum.Stres beni öldürecek herhalde.Aslında neşeliyim,keyfim yerinde sadece içten içe moralim bozuk.İş konusunda hala haber bekliyorum ve bu benim sinirlerimi gerçekten geriyor.Kilo konusu içimde kanayan yara zaten..İkisi birleşince içimi kemiriyorlar.Annemlerede belli etmemeye çalışıyorum ki üzülmesinler.Başımın ağrımadığı bir gün yok.Bu iş böyle nasıl devam eder bilmiyorum.Kendime dur demem lazım.yarın yeni bir gün ve ben diyetime bir kez daha başlayacağım,umarım bu kez herşey yolunda gider

2 comments:

Unknown said...

canım zorlu bir süreç bu süreçç
moralini bozmamalısın.
Beden sağlığından daha önemli ruh sağlığın.

sıkıldığında bişiyler yap diğer bloğunuda okudum. babaetleirni güle güle kullan.

birten said...

kendini bu kadar yipratma, belkide oyüzden olmuyor....oluruna birak.....tabii demesi kolay,ama kendini düsün....
yinede vermissin ya, sen ona sevin...bidahaki ay daha cook verirsin....

kendini bu kadar üzersen zayif ama nesei sifir biri olarak hayatina devam edicen,bence hic hos degil:))verirsin canin sagolsun, günler okadar cok varki.......hicbisey bitmis degil...